Instacart погодився сплатити 60 мільйонів доларів для врегулювання претензій Федеральної торгової комісії (FTC), яка звинуватила компанію у введенні споживачів в оману через неправдиву рекламу та незаконні практики підписки.
Федеральна агенція стверджує, що Instacart використовував обманні методи під час підписки на послуги та реклами “гарантії задоволення”, що призвело до того, що споживачі платили більше в вигляді зборів і не могли отримати повернення.
Зокрема, FTC зазначила, що Instacart неправдиво обіцяв “безкоштовну доставку” для споживачів при першому замовленні, водночас покупці були змушені сплачувати обов’язкову плату за послугу для доставки продуктів.
Також FTC повідомила, що Instacart неправильно рекламував повне повернення коштів для користувачів, які стикалися з проблемами з їх замовленнями.
Крістофер Муфарідж, директор Бюро захисту споживачів FTC, зазначив у заяві: “Instacart ввів споживачів в оману, рекламувавши безкоштовні послуги доставки, а потім стягуючи з них плату за доставку продуктів, а також не розкриваючи споживачам, що ті, хто підписався на безкоштовну пробну версію, будуть автоматично зараховані до програми підписки”.

Коментування закрито.