Акції сервісу доставки продуктів Instacart знизилися на 7% в розширеній торгівлі в середу після повідомлення про те, що Федеральна торговельна комісія США (FTC) розпочала розслідування щодо цінової політики компанії.

За даними Reuters, FTC направила Instacart цивільний запит на розслідування. Представник FTC заявив CNBC, що “Федеральна торговельна комісія має давню політику не коментувати потенційні чи триваючі розслідування”. Проте, FTC висловила стурбованість щодо цінової практики Instacart.

Останнє дослідження показало, що ціни на однакові продукти в супермаркетах, які співпрацюють з Instacart, можуть варіюватися на 7%, що може призвести до додаткових витрат для споживачів понад 1000 доларів на рік. Instacart відповіла, що роздрібні торговці визначають ціни, зазначені в додатку.

У 2022 році Instacart витратила 59 мільйонів доларів на придбання компанії Eversight, яка спеціалізується на ціноутворенні з використанням штучного інтелекту. Компанія прагнула створити можливості для заощаджень для клієнтів у реальному часі.

Instacart відмовилася коментувати розслідування, але зазначила, що багато з повідомленого неправильно характеризує її цінову систему. “Наші роздрібні партнери контролюють свої цінові стратегії, і ми співпрацюємо з ними для узгодження цін в онлайн та офлайн форматах”, – йдеться в заяві компанії.

Роберт Гарсія, демократ з Каліфорнії, звернувся до генерального директора Instacart з проханням надати звіт про те, як компанія встановлює ціни. Він зазначив, що “неприпустимо, що корпорації додають фінансовий тягар для американців алгоритмічним ціноутворенням”.