Компанія Instacart оголосила про завершення тестування цін, яке використовувало технологію Eversight, через зростання витрат для деяких покупців. Відповідно до заяви на блозі компанії, ця технологія більше не буде доступна для роздрібних партнерів для проведення експериментів з цінами.
Instacart визнала, що проведені тести призвели до різних цін на однакові товари в одному й тому ж магазині, що викликало занепокоєння серед клієнтів. “У час, коли сім’ї намагаються максимально ефективно витрачати свої гроші на продукти, такі експерименти стали причиною питань щодо цін, які вони бачать на Instacart. Це неприпустимо, особливо для компанії, що спирається на довіру та прозорість”, – зазначили в Instacart.
Технологія Eversight була придбана Instacart за 59 мільйонів доларів у 2022 році та дозволяла роздрібним продавцям проводити експерименти з цінами, щоб оцінити реакцію покупців на зміни цін.
Нещодавнє дослідження Consumer Reports показало, що алгоритми ціноутворення Instacart призвели до того, що покупці платили різні ціни за однакові товари. Середня різниця у ціні на одну й ту ж корзину товарів становила близько 7%, що може призвести до додаткових витрат понад тисячу доларів на рік.
Instacart заявила, що ціни на товар визначають роздрібні продавці, а також заперечила, що технології вважаються наглядом за цінами чи динамічним ціноутворенням. Компанія також зазначила, що тести не базувалися на особистих даних користувачів.
Крім того, Федеральна торгова комісія (FTC) надіслала Instacart запит про цінову політику компанії. Минулого тижня Instacart також була зобов’язана виплатити 60 мільйонів доларів у вигляді відшкодувань за звинуваченнями у використанні оманливих тактик у рекламі своїх підписок і гарантій задоволення.
Instacart заперечує всі звинувачення у неправомірних діях і зазначила, що відповіла на запитання FTC про свої інструменти ціноутворення на основі штучного інтелекту в рамках цього врегулювання.

Коментування закрито.