Instacart презентувала нові інструменти штучного інтелекту для продуктових магазинів, зокрема першим їх використанням стане Sprouts. Ці інструменти, представлені у вівторок, покликані покращити персоналізацію покупок та оптимізувати роботу роздрібних магазинів.

Генеральний директор Кріс Роджерс у коментарі для CNBC зазначив, що це важливий крок у стратегічному розвитку компанії, яка вже забезпечує цифрові платформи для сотень магазинів.

“Ми об’єднуємо все, що створювали для рітейлерів протягом останнього десятиліття, і переводимо це в еру штучного інтелекту”, – підкреслив Роджерс. Нові рішення включають AI Shopping Assistant, що дозволяє покупцям отримувати рекомендації щодо планування страв, бюджету та товарів.

Цей помічник, відомий як Cart Assistant, може бути інтегрований на веб-сайти рітейлерів через Instacart’s Storefront Pro або в магазинах у вигляді AI-карток.

Президент Sprouts, Нік Конат, зазначив, що “AI змінює підхід до покупок, і сучасні споживачі прагнуть більш персоналізованого та інтуїтивного досвіду”.