Дослідження, проведене Groundwork Collaborative, Consumer Reports та More Perfect Union, виявило, що інструменти ціноутворення на основі штучного інтелекту, які використовує додаток Instacart, призводять до підвищення цін на деякі продукти харчування. У дослідженні взяли участь 437 покупців з чотирьох міст, які додавали однакові товари до кошика в Instacart з одного й того ж магазину.
Експеримент проводився в ряді популярних продуктових мереж, таких як Costco, Albertsons, Kroger та Safeway. Результати показали, що майже 75% товарів мали різні ціни для покупців. Наприклад, один з користувачів помітив, що упаковка з дюжиною яєць Lucerne в Safeway у Вашингтоні, округ Колумбія, мала п’ять різних цін.
Загальна вартість одного і того ж набору товарів у одному магазині варіювалася приблизно на 7%, що може призвести до “коливання витрат близько $1,200 на рік”, заявили дослідники.

Коментування закрито.