Компанія HubSpot оголосила про призначення Клари Ших, керівника бізнес-штучного інтелекту Meta, до складу Ради директорів. Це рішення було оголошено в середу.

Ших приєдналася до Meta минулого року, щоб очолити команду з розробки продуктів штучного інтелекту для бізнесу. Серед її досягнень – запуск цифрового асистента Business AI, який з’явився на ринку минулого місяця.

Попри зростання інтересу до штучного інтелекту в технологічному секторі, HubSpot стикається з труднощами. Акції компанії знизилися на 34% цього року, в той час як Nasdaq зріс на 22%. Аналітики прогнозують уповільнення зростання доходів у 2023 та 2026 роках.

HubSpot, як і інші компанії у сфері хмарних технологій, намагається впровадити штучний інтелект у свій бізнес. Генеральний директор HubSpot Яміні Ранган зазначила, що досвід Ших у створенні та масштабуванні продуктів штучного інтелекту буде важливим для інтеграції нових технологій у платформу компанії.

До того, як очолити Salesforce AI в 2023 році, Ших керувала підрозділом Service Cloud, де розвивала можливості генеративного штучного інтелекту. Вона також є співзасновницею Hearsay Social.

Ших підкреслила, що HubSpot має унікальну можливість допомогти багатьом малим і середнім підприємствам використовувати штучний інтелект для зростання. У лютому компанія запустила власний інструмент для аналізу впізнаваності бренду через штучні пошукові системи.