Федеральний суддя Леоні Бринкема у четвер, 26 жовтня, визнав, що компанія Google незаконно монополізувала ринки технологій онлайн-реклами. Це сталося в рамках антимонопольного розгляду, ініційованого урядом США. Суддя зазначила, що Google домінувала на ринках серверів реклами для видавців та рекламних бірж, які зв’язують покупців і продавців реклами.

У своєму рішенні Бринкема вказала, що антимонопольні органи не змогли довести, що компанія мала монополію на ринках рекламних мереж для рекламодавців. Це рішення може дати змогу прокурорам аргументувати необхідність розподілу рекламних продуктів Google. Міністерство юстиції США заявило, що Google повинна продати, щонайменше, свій сервіс Google Ad Manager, до якого входять сервери реклами та біржі реклами.

Тепер Google може зіткнутися з вимогою двох різних судів у США, які можуть зобов’язати компанію продати активи або змінити свої бізнес-практики. Наступного тижня суд у Вашингтоні розгляне запит Міністерства юстиції на продаж браузера Chrome та вжиття інших заходів для припинення домінування компанії в онлайн-пошуку.