Компанія Google вибачилася за тривалу аварію, яка сталася в четвер, 12 жовтня, і призвела до збою в роботі понад 70 її хмарних сервісів по всьому світу. Згідно з інцидентом, проблеми торкнулися таких популярних продуктів, як Gmail, Google Calendar, Google Drive та Google Meet, а також вплинули на сторонні сервіси, включаючи Cloudflare та Shopify.

У звіті, опублікованому пізно в п’ятницю, компанія пояснила, що аварія стала результатом недоліків у нещодавніх оновленнях. “Ми щиро вибачаємося за вплив, який ця аварія мала на наших клієнтів та їх користувачів”, – йдеться в повідомленні Google. Генеральний директор підрозділу хмарних технологій Томас Куріан також висловив шкоду з приводу завданих незручностей.

Згідно з інформацією, проблема виникла через нову функцію, додану в політику перевірки квот, яка не пройшла реальне тестування. Це призвело до того, що системи не змогли правильно обробити дані, що, в свою чергу, викликало збій у роботі сервісів. Інженери компанії виявили проблему всього за 10 хвилин, але аварія тривала ще сім годин, викликавши перевантаження в деяких регіонах.

Google планує вдосконалити свою архітектуру, щоб уникнути подібних ситуацій у майбутньому, зокрема шляхом перевірки всіх систем та покращення комунікації з клієнтами.