Google отримав штраф у розмірі 2,95 мільярда євро (близько 3,45 мільярда доларів) від регуляторів Європейського Союзу за антиконкурентні практики в сфері реклами. Це рішення було ухвалене в п’ятницю, 13 жовтня, Європейською комісією, яка звинуватила компанію в спотворенні конкуренції на ринку рекламних технологій.

Єврокомісія стверджує, що Google надає перевагу своїм власним технологіям для дисплейної реклами, що шкодить конкурентам, рекламодавцям та онлайн-видавцям. Регулятор наказав Google припинити ці практики самопреференції та вжити заходів для усунення конфліктів інтересів у ланцюгу постачання рекламних технологій. Google має 60 днів для реагування на це рішення.

Тереза Рібера, голова конкуренції ЄС, зазначила, що “сьогоднішнє рішення показує, що Google зловживає своїм домінуючим становищем у сфері рекламних технологій, завдаючи шкоди видавцям, рекламодавцям і споживачам”. Якщо Google не надасть серйозне вирішення конфліктів інтересів, регулятор готовий вжити додаткових заходів.

У відповідь, голова з регуляторних питань Google, Лі-Енн Мулхолланд, заявила, що рішення ЄС є “неправильним” і компанія планує оскаржити його. Вона зазначила, що штраф є несправедливим і вимоги можуть зашкодити тисячам європейських бізнесів.

Ця справа розпочалася ще у 2021 році, коли ЄС відкрив розслідування щодо того, чи дійсно Google надає перевагу своїм онлайн-сервісам для дисплейної реклами.