Компанія Figma, відомий розробник програмного забезпечення для дизайну, подала документи на первинне публічне розміщення акцій (IPO) на Нью-Йоркській фондовій біржі підTicker символом “FIG”. Цей крок викликав великий інтерес у інвесторів завдяки швидкому зростанню компанії та високій оцінці на приватному ринку.
У першому кварталі 2023 року Figma зафіксувала збільшення доходів на 46% до 228,2 мільйона доларів, порівняно з 156,2 мільйона доларів за аналогічний період минулого року. Чистий прибуток компанії склав 44,9 мільйона доларів, що є значним зростанням у порівнянні з 13,5 мільйона доларів у попередньому році.
Станом на 31 березня 2023 року Figma обслуговувала близько 450,000 клієнтів, з яких 1,031 компанія генерувала щорічно понад 100,000 доларів доходу. Серед клієнтів Figma – такі великі компанії, як Netflix, Mercado Libre, ServiceNow та Stripe. СЕО ServiceNow, Білл Макдермотт, також став членом ради директорів Figma.
Раніше, в 2023 році, Figma скасувала угоду з Adobe на 20 мільярдів доларів через регуляторні проблеми у Великій Британії, що призвело до виплати Adobe 1 мільярда доларів у вигляді компенсації.
Figma не розкрила кількість акцій, які планує продати під час IPO, але раніше компанія була оцінена в 12,5 мільярда доларів у рамках тендерної пропозиції минулого року. У квітні 2023 року компанія підтвердила, що таємно подала документи на IPO до SEC.
Експерти прогнозують, що активність IPO зросте після виборів президента США, попри економічні труднощі, пов’язані з інфляцією та підвищенням процентних ставок.
Коментування закрито.