Дослідження, проведене Інститутом цифрового дизайну даних (D^3) при Гарвардській бізнес-школі, виявило, що використання штучного інтелекту (ШІ) у корпоративному середовищі зростає, але не завжди є ефективним. “Ніхто не знає, де ШІ приносить найбільшу користь, хоча багато хто вважає, що знає”, – зазначила Джен Ставе, керівник D^3.

Згідно з дослідженням, команди, оснащені ШІ, показують кращі результати в порівнянні з окремими працівниками. “ШІ може відтворювати деякі переваги, які зазвичай отримують через людську співпрацю”, – йдеться у звіті. Однак, незважаючи на це, надмірна залежність від ШІ може призвести до схожих ідей та зменшення творчості в компаніях.

Згідно з експериментом, проведеним разом з Boston Consulting Group, працівники нижчого рівня отримують найбільші вигоди від використання ШІ, але це може призвести до проблем з делегуванням завдань старшими працівниками. Ставе також підкреслила, що менеджери не готові до управління ШІ-агентами, адже існуючі системи не забезпечують необхідної підтримки.

Компанії, які отримують найкращі результати від впровадження ШІ, переосмислюють свої організаційні процеси, замість того, щоб просто впроваджувати нові інструменти. “Легко купити інструмент, але важко змінити організацію”, – сказала Ставе. Незважаючи на труднощі, зусилля варті того.