Акції компанії Doordash впали на 15%, що може стати найгіршим днем в її історії. Інвестори висловили занепокоєння щодо агресивної стратегії витрат компанії.

Платформа доставки їжі оголосила про намір витратити “сотні мільйонів доларів” наступного року на нові продукти, такі як автономна доставка і нова глобальна технологічна інфраструктура.

Хоча ці плани обіцяють покращити продукт на глобальному рівні, Doordash попередила про “прямі та можливі витрати” в короткостроковій перспективі.

Генеральний директор Тоні Сюй захистив рішення компанії про витрати під час конференц-дзвінка з аналітиками, зазначивши, що Doordash продовжує працювати так, як завжди, вирішуючи проблеми клієнтів найкращими способами.

“Наші інвестиції в ділянках, де ми вже працюємо, показали успіх, і ми робимо це для майбутнього зростання”, – сказав він.