Компанія Doordash оголосила про придбання платформи для бронювання ресторанів SevenRooms за 1,2 мільярда доларів. У той же час, компанія повідомила про результати свого першого кварталу, які не відповідали очікуванням аналітиків.

Після оголошення про угоду акції Doordash впали приблизно на 4%. За даними LSEG, прибуток на акцію склав 44 центи, що перевищує очікування в 39 центів, але загальний дохід склав 3,03 мільярда доларів, що нижче прогнозованих 3,09 мільярда.

Doordash зазначила, що угода з SevenRooms, яка базується в Нью-Йорку і спеціалізується на управлінні інформацією про бронювання в ресторанах та готелях, завершиться в другій половині 2025 року.

Окрім цього, британська служба доставки їжі Deliveroo також погодилася на пропозицію про поглинання від Doordash на суму 3,9 мільярда доларів.

У своїй заяві Doordash підкреслила, що вважає, що обидва придбання дозволять розширити можливості компанії в сфері локальної торгівлі та підтримати фінансові цілі.

За перший квартал Doordash зафіксувала 732 мільйони замовлень, що на 18% більше в порівнянні з аналогічним періодом минулого року. Проте аналітики очікували 732,7 мільйона замовлень.

Компанія прогнозує скоригований EBITDA за другий квартал у розмірі 600-650 мільйонів доларів, тоді як аналітики очікували 639 мільйонів.

Doordash також зазначила, що попит серед споживачів залишається сильним у 2025 році, що відповідає типовим сезонним трендам.