Німецький стартап DeepL оголосив про розширення своєї діяльності, виходячи за межі перекладів, і запустив новий AI-агент, призначений для бізнесу. Цей агент, відомий як DeepL Agent, здатний виконувати рутинні завдання у відповідь на команди користувачів.

DeepL Agent розроблений для автоматизації «повторюваних, трудомістких завдань» в різних функціях, таких як управління персоналом і маркетинг. Генеральний директор компанії Ярек Кутиловський зазначив, що технологія допоможе користувачам в дослідженнях та у виконанні офісних завдань.

Цей крок став новим етапом для DeepL, яка була заснована в 2017 році та наразі оцінюється в 2 мільярди доларів. Технологія, на якій базується DeepL Agent, розроблена самостійно, а також включає моделі від інших постачальників.

Попри те, що ринок AI-агентів все ще перебуває на ранній стадії розвитку, інтерес інвесторів до AI-компаній залишається високим. На запитання про можливу первинну публічну пропозицію акцій (IPO), Кутиловський відповів, що це не є короткостроковим планом компанії.