Команда Даллас Маверікс отримала 33 мільйони доларів від Chime Financial за три роки, щоб розмістити логотип компанії на ігрових футболках. Цю інформацію оприлюднили в документах для IPO компанії у вівторок.
Угоду було підписано в 2020 році, однак деталі залишалися невідомими до цього моменту. Як зазначає CNBC, спонсорські угоди на логотипи в НБА коливаються від 2 до 20 мільйонів доларів за сезон, залежно від розміру ринку.
Chime, фінансово-технологічна компанія зі штаб-квартирою в Сан-Франциско, надає онлайн-банківські послуги, такі як пряма виплата та кредитні картки. Наразі компанія готується до виходу на Nasdaq. Цинтія Маршалл, яка була CEO Маверікс з 2018 року до грудня минулого року, входить до ради директорів Chime, тому деталі угоди були включені до розділу про угоди з пов’язаними сторонами в її заявці.
У компанії повідомили, що в 2022 році вони виплатили Маверікс 10,5 мільйона доларів, 11,5 мільйона в 2023 році та 11,2 мільйона в минулому році.
Маршалл зазначила, що вибір Chime для розміщення логотипу був обумовлений бажанням команди співпрацювати з успішною компанією, яка демонструє зростання. Логотип Chime був помітний навколо American Airlines Center, де проходять домашні ігри Маверікс.
Ця угода отримала новий імпульс після того, як команда Маверікс отримала перший вибір у драфті, що стало великим сюрпризом для НБА. Команда планує обрати Коупера Флагга з Університету Дюка, незважаючи на те, що раніше піддавалася критиці за обмін Луки Дончича на старшого гравця Ентоні Девіса.
У жовтні Маверікс оголосили про продовження угоди з Chime, погодившись на більш широке просування бренду та продуктів компанії, включаючи створення Chime Lane — спеціального входу з ексклюзивними перевагами для членів Chime під час ігор та вибраних заходів у AAC.
Коментування закрито.