Китайські онлайн-ретейлери зменшили витрати на рекламу в Facebook та Instagram у відповідь на жорстку торгову політику президента США Дональда Трампа. Головний фінансовий директор Meta, Сюзан Лі, повідомила про це під час звіту за перший квартал.

Лі зазначила, що “експортери електронної комерції з Азії” скоротили свої витрати на рекламу в соціальних мережах, готуючись до закінчення торгової пільги, яка надавалась до п’ятниці. “Частина витрат була перенаправлена на інші ринки, але загальні витрати рекламодавців залишаються нижчими, ніж до квітня”, – додала вона.

Нагадаємо, що у квітні Трамп підписав указ про скасування пільг для китайського імпорту, що вигідно вплинуло на онлайн-ретейлерів, таких як Temu та Shein. Аналітики вважають, що саме ці компанії складатимуть більшість продажів Meta в Китаї у 2024 році.

Рекламні продажі Meta в Азійсько-Тихоокеанському регіоні за перший квартал склали 8,22 мільярда доларів, що нижче прогнозів Уолл-стріт, які становили 8,42 мільярда. Лі також підкреслила, що прогноз доходів Meta на другий квартал коливатиметься від 42,5 до 45,5 мільярдів доларів, що відповідає очікуванням аналітиків у 44,03 мільярда.

Окрім того, компанії, такі як Google та Snap, також повідомили про труднощі у своїх рекламних бізнесах, зокрема у регіоні Азійсько-Тихоокеанському.