OpenAI повідомила, що їхній чат-бот ChatGPT знову працює після короткочасного збою, який вплинув на деяких користувачів у вівторок. Компанія зазначила, що виникли проблеми з “підвищеними показниками помилок ChatGPT”, про що йдеться на сторінці статусу OpenAI.
Вечором у вівторок OpenAI підтвердила, що всі проблеми були усунені. “Деякі користувачі стикнулися з проблемами при використанні ChatGPT через некоректну маршрутизацію”, – йдеться у заяві компанії для CNBC. Відповідно до даних Downdetector, близько 3000 людей повідомили про проблеми з чат-ботом у вівторок.
Цей збій стався через кілька днів після того, як OpenAI розкрила інформацію про витік даних у Mixpanel, одного з постачальників аналітики компанії. Витік скомпрометував особисту інформацію користувачів, таку як імена, електронні адреси та інші дані, пов’язані з API OpenAI. OpenAI не уточнила, скільки користувачів постраждало, зазначивши лише, що зловмисник “експортував набір даних, що містить обмежену інформацію про клієнтів та аналітичну інформацію”.
OpenAI, що започаткувала бум штучного інтелекту з запуском ChatGPT три роки тому, повідомила, що станом на жовтень більше 800 мільйонів людей щотижня користуються цим чат-ботом.

Коментування закрито.