Дослідники, включно з командою OpenAI, представили перше комплексне дослідження, яке аналізує використання ChatGPT у повсякденному житті. Згідно з результатами, опублікованими в Національному бюро економічних досліджень, 73% повідомлень у червні 2025 року стосувалися особистих, а не робочих питань, що свідчить про те, що ChatGPT стає невід’ємною частиною життя людей.

Головний економіст OpenAI Аарон Чаттерджі зазначив, що зміни в користуванні технологією демонструють зростаючу цінність AI для повсякденних завдань. Дослідження, яке базується на аналізі 1,5 мільйона розмов, показало, що основними категоріями використання ChatGPT є практичні поради, пошук інформації та написання текстів.

Зокрема, 40% робочих повідомлень стосувалися написання, причому більшість запитів полягала не лише у створенні нового контенту, а й у редагуванні та перекладі вже існуючих текстів. Близько 56% робочих запитів стосувалися виконання конкретних завдань.

Також дослідження вказало на зростання користувачів ChatGPT до 10% дорослого населення світу, з помітним зменшенням гендерного розриву серед користувачів. Зростання популярності ChatGPT спостерігається не лише в розвинених країнах, а й у країнах з низьким та середнім доходом, де темпи зростання користувачів перевищують показники у країнах з високим доходом.

Попри конкуренцію з боку інших AI технологій, ChatGPT продовжує розширювати свої функції, пропонуючи різні тарифні плани для споживачів та бізнесу, а також API-доступ.