Суд в Каліфорнії визнав, що маркетинг Tesla щодо систем “Автопілот” та “Повного самостійного водіння” (FSD) є обманливим. За рішенням адміністративного суду, компанія може зіткнутися з 30-денним призупиненням ліцензій на продаж та виробництво автомобілів в штаті.
Каліфорнійський департамент автомобільного транспорту (DMV) висунув звинувачення у неправдивій рекламі проти Tesla в 2022 році. Директор агентства Стів Гордон підтвердив, що вони прийняли рішення суду, але з модифікацією покарання, надавши Tesla можливість виправити обманливі чи незрозумілі заяви про свої системи.
Якщо проблеми з маркетингом не будуть вирішені протягом 60 днів, DMV призупинить ліцензію Tesla на продаж автомобілів. Однак, виробнича ліцензія компанії залишиться в силі, тож фабрики продовжать працювати без зупинок.
У 2022 році DMV зазначив, що реклама Tesla створила враження, що автомобілі можуть працювати автономно, хоча насправді водій повинен залишатися уважним, готовим керувати або гальмувати в будь-який момент.
Суддя підкреслив, що “розумний споживач, ймовірно, вважав би, що автомобіль з можливістю Повного самостійного водіння може безпечно рухатися без постійної уваги водія”, що є помилковим, як з технологічного, так і з правового погляду.
PR-компанія FGS Global, що представляє Tesla, зазначила, що це “наказ про захист споживачів” і наголосила, що жоден клієнт не звернувся зі скаргами. Проте, Tesla стикається з колективним позовом від водіїв, які стверджують, що компанія вводила їх в оману щодо можливостей самостійного водіння їх електромобілів.
Незважаючи на ці проблеми, акції Tesla досягли рекордного рівня, завдяки зростаючому ентузіазму інвесторів щодо планів компанії на роботакси та технології без водія.

Коментування закрито.