Суд в Каліфорнії визнав, що маркетинг Tesla щодо систем “Автопілот” та “Повного самостійного водіння” (FSD) є обманливим. За рішенням адміністративного суду, компанія може зіткнутися з 30-денним призупиненням ліцензій на продаж та виробництво автомобілів в штаті.

Каліфорнійський департамент автомобільного транспорту (DMV) висунув звинувачення у неправдивій рекламі проти Tesla в 2022 році. Директор агентства Стів Гордон підтвердив, що вони прийняли рішення суду, але з модифікацією покарання, надавши Tesla можливість виправити обманливі чи незрозумілі заяви про свої системи.

Якщо проблеми з маркетингом не будуть вирішені протягом 60 днів, DMV призупинить ліцензію Tesla на продаж автомобілів. Однак, виробнича ліцензія компанії залишиться в силі, тож фабрики продовжать працювати без зупинок.

У 2022 році DMV зазначив, що реклама Tesla створила враження, що автомобілі можуть працювати автономно, хоча насправді водій повинен залишатися уважним, готовим керувати або гальмувати в будь-який момент.

Суддя підкреслив, що “розумний споживач, ймовірно, вважав би, що автомобіль з можливістю Повного самостійного водіння може безпечно рухатися без постійної уваги водія”, що є помилковим, як з технологічного, так і з правового погляду.

PR-компанія FGS Global, що представляє Tesla, зазначила, що це “наказ про захист споживачів” і наголосила, що жоден клієнт не звернувся зі скаргами. Проте, Tesla стикається з колективним позовом від водіїв, які стверджують, що компанія вводила їх в оману щодо можливостей самостійного водіння їх електромобілів.

Незважаючи на ці проблеми, акції Tesla досягли рекордного рівня, завдяки зростаючому ентузіазму інвесторів щодо планів компанії на роботакси та технології без водія.