Компанія Beta Technologies, що спеціалізується на електричних літаках, успішно дебютувала на Нью-Йоркській фондовій біржі, закривши торги з ростом майже на 6% до $36 за акцію у вівторок. Попередньо компанія встановила ціну акцій на рівні $34 під час IPO, що перевищило очікуваний діапазон у $27-$33.
В рамках IPO Beta продала 29,9 мільйона акцій, залучивши понад $1 мільярд, що оцінює компанію приблизно у $7,4 мільярда. Цей вихід на біржу є важливим тестом для конкурентного ринку електричних літаків вертикального зльоту та посадки (eVTOL), який наразі очолюють компанії Joby Aviation та Archer Aviation. Прихильники технології стверджують, що вона може допомогти розвантажити повітряний трафік.
У проспекті IPO Beta зазначила, що Archer є одним із її клієнтів на обладнання для наземної підтримки, яке переважно складається з зарядних пристроїв. На сьогоднішній день зарядники Beta встановлені у 51 локації по США.
Незважаючи на зростання доходів, які за перше півріччя більш ніж подвоїлися до $15,6 мільйона, компанія зазнала збитків у $183,2 мільйона, що більше, ніж $137,1 мільйона у минулому році. Засновник і генеральний директор Кайл Кларк, який також є пілотом-випробувачем, повідомив, що літаки компанії наразі виконують деякі «задні» місії для військових США. Він очікує, що компанія отримає повну сертифікацію FAA для комерційних операцій приблизно через 30 місяців.
Кларк підкреслив, що компанії потрібно продемонструвати успіх у виробництві та операціях, а також наявність замовлень для обґрунтування виходу на публічні ринки. Beta вирішила продовжити свої плани, незважаючи на тривалий урядовий «шатдаун», що розпочався на початку жовтня. Акції конкурентів Joby та Archer впали на 9% та 6% відповідно, хоча ці компанії за рік зросли в ціні приблизно втричі.

Коментування закрито.