Автомобільна промисловість США вступила в нову етап розвитку електромобілів, де основною рисою стало прагматичне ставлення до ринку. Раніше оптимістичні прогнози про попит на електромобілі виявилися надто завищеними, і в результаті виробники перенаправляють свої зусилля.

Протягом останніх п’яти років автомобільні компанії витратили мільярди доларів на розвиток електромобільних технологій, однак попит на них не досяг очікуваного рівня. Зараз автомобільні гіганти, зокрема компанії з Детройта, зосереджуються на виробництві великих автомобілів на бензині, таких як пікапи та позашляховики. Багато з них визнали, що саме політика, а не споживачі, сприяла зростанню інтересу до електромобілів.

Генеральний директор GM, Мері Барра, зазначила, що “занадто рано говорити” про реальний попит на електромобілі після закінчення федеральних субсидій у розмірі до $7500 у вересні. Вона підкреслила, що протягом наступних шести місяців індустрія визначить свій природний попит.

На фоні таких змін GM переглядає свої плани щодо електромобілів, очікуючи значних фінансових втрат, у той час як Ford також скорочує інвестиції в електромобілі, зосереджуючи увагу на гібридних моделях. Незважаючи на падіння продажів електромобілів до 5.2% нового ринку, експерти вважають, що довгострокова тенденція до електрифікації залишається незмінною.

Виробники, які раніше заявляли про амбітні плани щодо електромобілів, тепер значно скорочують свої цілі, адаптуючи їх до реалій ринку. Наприклад, GM відмовилася від обіцянки перейти на електромобілі до 2035 року, а Hyundai продовжує випускати свої моделі, але з більшою увагою до гібридів.

Значна частина виробників намагається знайти баланс між електричними, гібридними та традиційними автомобілями, враховуючи зміни в попиті та регуляторному середовищі. У підсумку, ринок електромобілів переживає період адаптації до нових умов, що може визначити його майбутнє.