Amazon активно контактує з третіми сторонами-продавцями, щоб з’ясувати, як нові тарифи президента Дональда Трампа впливають на їхній бізнес. Продавці, які складають більшість товарів, доступних на платформі, отримали електронні листи з запитом про вплив тарифів на їх стратегії закупівлі, ціноутворення та логістику.
Згідно з листом, надісланим членами команди по зв’язках з продавцями Amazon, компанія прагне дізнатися, як “поточна ситуація з тарифами в США” вплинула на їхні бізнес-процеси. “Важливо, щоб ви поділилися своїм досвідом і стратегіями”, – зазначається в листі.
На початку місяця Трамп підписав указ, що вводить нові тарифи, але згодом скасував специфічні для країн тарифи, знизивши їх до універсальної ставки 10% для всіх торгових партнерів, окрім Китаю, на який накладено 145% мит.
Ці тарифи можуть стати серйозним тягарем для мільйонів бізнесів, які покладаються на Amazon для реалізації своїх товарів, адже третя частина продажів на платформі приходить саме від таких продавців. Деякі з них вже висловили занепокоєння, що підвищення тарифів може призвести до збільшення цін на їхню продукцію.
Генеральний директор Amazon Енді Джасі зазначив, що деякі продавці можуть змушені підвищити ціни для споживачів, щоб покрити додаткові витрати. Наразі акції Amazon знизилися на 18% цього року, в той час як Nasdaq впав на 13%.
Коментування закрито.