Генеральний директор Amazon Енді Джасі заявив, що продавці можуть перекласти збільшені витрати від нових тарифів на споживачів. У коментарях, зроблених під час інтерв’ю з CNBC, Джасі зазначив, що компанія досі аналізує вплив тарифів, запроваджених адміністрацією президента Дональда Трампа.

«Я розумію, чому так відбувається. Залежно від країни, у вас немає 50% додаткової маржі, щоб гратися», – сказав Джасі. Він додав, що Amazon проводить стратегічні закупівлі запасів та намагається переглянути умови деяких замовлень, щоб утримати ціни на низькому рівні.

Цього тижня Amazon скасував деякі замовлення на імпорт товарів з Китаю, що стало відповіддю на нові тарифи. Підприємства, які постачають товари для дому та кухонні аксесуари, отримали повідомлення про скасування замовлень у внутрішній системі Vendor Central.

Джасі зауважив, що споживачі вже почали запаси товарів у зв’язку з очікуваними підвищеннями цін, проте поки що важко оцінити, наскільки це явище є поширеним. “Люди не перестали купувати, але важко сказати, чи це просто аномалія в даних, чи триватиме це довше”, – зазначив Джасі.

Трамп підписав виконавчий указ, що вводить нові тарифи, але згодом зменшив їх до універсальної ставки 10% для всіх торгових партнерів, окрім Китаю. Це може вплинути на витрати бізнесу на інфраструктуру для задоволення зростаючого попиту на технології штучного інтелекту, в тому числі на дата-центри.

Джасі також підкреслив, що Amazon Web Services почав процес диверсифікації ланцюга постачань приблизно п’ять років тому, що дозволяє компанії отримувати компоненти з різних ринків.