Компанія Amazon оголосила про запуск програми тестування свого нового супутникового інтернет-сервісу під назвою Amazon Leo. У рамках “передпрем’єрного показу” вибрані бізнеси зможуть випробувати апаратуру та програмне забезпечення Leo, що дозволить компанії зібрати відгуки та адаптувати рішення для конкретних галузей.
Нещодавно Amazon перейменувала свій супутниковий інтернет-сервіс з Project Kuiper на Amazon Leo, щоб підкреслити його фокус на низькоорбітальних супутниках. Констеляція супутників Amazon, що складається з 3,236 одиниць, покликана забезпечити швидкий та стабільний інтернет для споживачів, підприємств та урядів.
З моменту запуску програми Amazon вже запустила понад 150 супутників за допомогою партнерів, таких як United Launch Alliance та SpaceX. Компанія прагне скласти конкуренцію Starlink, що належить SpaceX, який наразі має майже 9,000 супутників на орбіті.
Amazon підписала угоди з такими компаніями, як JetBlue, L3Harris та австралійська мережа NBN. В рамках програми тестування компанія розпочала доставку терміналів Pro та антен Ultra, які забезпечують швидкість завантаження до 1 Гбіт/с.
Amazon планує розширити програму тестування, додаючи нових клієнтів та збільшуючи покриття та потужності мережі Leo. Проте ціни та доступність для споживачів ще не розголошені.

Коментування закрито.