Amazon вирішив скоротити деякі посади у своєму підрозділі подкастів Wondery, що є частиною ширшої реорганізації аудіо-бізнесу компанії. У понеділок, віце-президент Amazon з аудіо, Твічу та ігор Стів Бум повідомив співробітникам, що компанія об’єднує частини Wondery під своїм підрозділом Audible, що спеціалізується на аудіокнигах та подкастах.
Генеральний директор Wondery Джен Сарджент також залишає свою посаду. Бум зазначив, що ці зміни допоможуть краще синхронізувати команди для максимізації стратегічних можливостей, але, на жаль, призведуть до скорочення робочих місць.
Згідно з інформацією Bloomberg, внаслідок цього рішення буде звільнено близько 110 співробітників. Amazon поки що не прокоментував масштаб скорочень.
Це рішення прийнято майже через п’ять років після того, як Amazon придбала Wondery, прагнучи розширити свій каталог оригінального аудіо-контенту. Wondery відомий завдяки популярним шоу, таким як “Dirty John” та “Dr. Death”.
Останнім часом Wondery підписав кілька вигідних угод з подкастами, зокрема з “New Heights” Джейсона та Тревіса Келсів, а також “Armchair Expert” Дака Шепарда.
Amazon планує оптимізувати інтеграцію Wondery, відокремивши команди, які займаються його наративними подкастами, від тих, що розробляють контент, орієнтований на творців. Наративна одиниця подкастів об’єднається під брендом Audible, а контент, створений творцями, перейде до нового підрозділу “послуги для творців” в організації Boom.
Конкуренція у сфері подкастів зростає через популярність відеоподкастів на платформі YouTube, що вимагає нових стратегій для відкриття, зростання та монетизації контенту.
Коментування закрито.