Німецькі антимонопольні регулятори попередили, що механізми ціноутворення Amazon для третіх сторін можуть бути антиконкурентними. Федеральне картельне управління Німеччини в своєму попередньому звіті зазначило, що ці механізми обмежують видимість товарів продавців і, спираючись на непрозорі правила ринку, втручаються у їхню свободу встановлювати ціни.

Регулятори повідомили, що Amazon використовує алгоритми та статистичні моделі для розрахунку певних цінових меж для товарів. Товари, які вважаються “з занадто високими цінами” або “неконкурентоспроможними”, можуть бути знижені в результатах пошуку, виключені з реклами або видалені з “кошика покупок”.

Кошик покупок – це список, який з’являється першим, коли відвідувач натискає на конкретний товар, і саме з нього товар купується, коли покупець натискає “Додати до кошика”.