Amazon Web Services (AWS) представила новий інструмент на базі штучного інтелекту, призначений для прискорення відновлення систем після збоїв. Цей інструмент, що отримав назву DevOps Agent, покликаний допомогти компаніям швидше ідентифікувати причини технічних проблем та вживати заходів для їх усунення.

DevOps Agent використовує дані з сторонніх сервісів, таких як Dynatrace, для прогнозування причин збоїв. Клієнти можуть зареєструватися для попереднього доступу до інструменту вже сьогодні, перш ніж Amazon розпочне його комерційне використання.

За словами Свамі Сівасубраманіана, віце-президента з агентного штучного інтелекту AWS, новий інструмент дозволяє сайтам надійності (SRE) ефективніше реагувати на збої. Замість того, щоб чекати, поки чергові спеціалісти розберуться в ситуації, DevOps Agent автоматично призначає завдання для дослідження різних гіпотез.

Клієнти, такі як Commonwealth Bank of Australia, вже протестували DevOps Agent. Усього за 15 хвилин програмне забезпечення виявило причину проблеми, на що зазвичай потрібно години досвідченого інженера.

Цей інструмент спирається на внутрішні моделі штучного інтелекту Amazon, а також моделі від інших постачальників. AWS давно пропонує програмне забезпечення поряд із базовою інфраструктурою, а з запуском ChatGPT у 2022 році постачальники хмарних послуг намагаються продемонструвати, як генеративні моделі ШІ можуть прискорити роботу програмістів.