Amazon готується до змін у сфері електронної комерції через активний розвиток штучного інтелекту. Генеральний директор компанії Енді Джасі зазначив, що AI-агенти почнуть проникати в повсякденне життя, зокрема у шопінг, подорожі та виконання домашніх завдань.

Влітку Джасі повідомив, що Amazon планує співпрацювати з третіми сторонами, обговорюючи партнерство з постачальниками AI-рішень. Нещодавно компанія оголосила про вакансію на посаду керівника корпоративного розвитку, яка передбачає формування стратегічних партнерств у сфері “агентного комерції”.

Швидка еволюція Amazon у ставленні до AI підкреслює ризики, з якими стикається компанія, якщо не вживе заходів для контролю над майбутнім. Конкуренти, такі як OpenAI та Google, вже випустили кілька AI-агентів, які змінюють спосіб, як споживачі здійснюють покупки, дозволяючи їм шукати найкращі пропозиції безпосередньо через чат-боти.

Згідно з прогнозами консалтингової компанії McKinsey, агентна комерція може принести до $1 трильйона доходу в роздрібній торгівлі США до 2030 року.