Жим Крамер, ведучий CNBC, заявив, що бізнес Amazon, який використовує штучний інтелект, займає незаперечну позицію на ринку напередодні святкового сезону. На програмі “Squawk on the Street” він підкреслив, що “OpenAI не зможе кинути виклик Amazon у роздрібній торгівлі”. Amazon використовує свого віртуального помічника Рафуса, який створює інтерактивний шопінг-досвід, що тримає покупців в екосистемі компанії.
За даними останнього опитування Morgan Stanley, все більше споживачів планують використовувати інструменти штучного інтелекту для допомоги у святкових покупках. Крамер відзначив, що Amazon має міцні позиції на ринку, зберігаючи приблизно 46% частки американського електронного комерційного ринку.
Дослідження JPMorgan підтверджує оптимістичний прогноз для Amazon, вказуючи на сильний ритейл-імпульс, швидшу доставку та успішність Рафуса, що може принести більше 10 мільярдів доларів додаткових річних продажів через покращену персоналізацію та ефективність постачання.
Крамер вважає, що Amazon “переміг” у конкуренції напередодні Дня подяки, і компанія є основною позицією в його благодійному фонді. Незважаючи на те, що акції Amazon зазнали падіння після звіту за третій квартал, аналітики JPMorgan вважають це падіння привабливим для інвесторів, підтверджуючи рейтинг “купити” і цільову ціну в $305.

Коментування закрито.