Компанія Alphabet, материнська структура Google, очікує незначні труднощі у своєму рекламному бізнесі в цьому році через торгові політики президента США Дональда Трампа. На цьому наголосили керівники компанії під час інвестиційного дзвінка у четвер.
Alphabet, яка звітувала про доходи, що перевищують очікування, стикається з нестабільністю на ринку онлайн-реклами через побоювання щодо впливу тарифів Трампа на економіку та витрати бізнесу. Хоча слово “тариф” не було згадано під час дзвінка, термін “макро” звучав кілька разів, коли інвестори запитували про можливі економічні наслідки нових торгових політик.
Декілька стратегів підвищили ймовірність рецесії після оголошення Трампом тарифів на імпорт товарів до США з десятків країн. Хоча пізніше Трамп знизив тарифи для багатьох країн до 10% на три місяці.
Alphabet, ймовірно, постраждає від витрат на матеріали, необхідні для технічної інфраструктури, зокрема центрів обробки даних, які компанія використовує для розвитку штучного інтелекту. Також можуть бути вторинні ефекти через скорочення витрат на рекламу.
Головний бізнес-офіцер Google Філіп Шиндлер зазначив, що “зміни в де мініміс виключеннях, очевидно, викличуть незначні труднощі для нашого рекламного бізнесу у 2025 році, переважно від роздрібних торговців з Азійсько-Тихоокеанського регіону”.
Роздрібна торгівля є одним з основних джерел зростання реклами компанії, становлячи принаймні 21% доходів від реклами Google. Серед великих рекламодавців у США – китайські додатки Temu та Shein, які вже зменшили витрати на рекламу.
Керівники Alphabet також підтвердили, що компанія планує витратити 75 мільярдів доларів на капітальні витрати в 2025 році, але зазначили, що рівень інвестицій може коливатися через зміни в термінах постачання та графіках будівництва.
У четвер Пічай підкреслив, що компанія продовжує консолідувати команди та скорочувати витрати, щоб зберегти стійкість в умовах макроекономічних змін.
Коментування закрито.