Генеральний директор Salesforce Марк Беніофф повідомив, що штучний інтелект (ШІ) виконує від 30% до 50% роботи компанії. У інтерв’ю Bloomberg він зазначив, що технології ШІ дозволяють працівникам зосередитися на більш цінних завданнях. Це стало можливим завдяки тому, що компанії шукають способи зменшення витрат і підвищення ефективності, впроваджуючи ШІ у свою роботу.

Беніофф вважає, що це є частиною “цифрової трудової революції”. Він повідомив, що точність технології ШІ у Salesforce досягла приблизно 93%, але вважає, що 100% точності досягти неможливо. Інші технологічні компанії, такі як CrowdStrike, також скоротили чисельність працівників, а Klarna зменшила свій штат на 40% через інвестиції в ШІ.

За словами Беніоффа, зростання використання ШІ в компаніях викликане потребою в оптимізації робочих процесів. “Це дійсно гарна новина для працівників, оскільки вони можуть зосередитися на більш важливих задачах”, – підсумував він.