Мільярдер у сфері геймінгу, Мін-Ліанг Тан, CEO та співзасновник компанії Razer, заявив, що штучний інтелект (ШІ) кардинально змінить ігрову індустрію. За його словами, ця технологія вплине на всі аспекти розробки ігор, від створення нових ігор до використання хаків для проходження рівнів.

Тан поділився своїми думками під час інтерв’ю на подкасті CNBC «Beyond the Valley», де зазначив, що Razer бачить ШІ як рушійну силу змін у геймінгу. За даними Newzoo, в світі налічується 3,6 мільярда гравців, а річний дохід індустрії сягає майже 189 мільярдів доларів.

Компанія Razer розробила інструмент Game Co-AI, який використовує комп’ютерний зір, щоб “спостерігати” за грою та надавати поради щодо вирішення завдань. Бета-версія інструменту запланована на 2025 рік.

Тан також підкреслив, що ШІ може допомогти виявляти та виправляти помилки під час розробки ігор, автоматизуючи процес контролю якості, що зазвичай займає 20-30% часу та витрат на розробку. Це дозволить командам зосередитися на творчих завданнях.

Незважаючи на обіцянки ШІ, CEO Take-Two Interactive, Страус Зельник, зазначив, що штучний інтелект не може замінити людських розробників. Тим не менш, Тан вважає, що ШІ відкриє нові можливості для створення ігор, які можуть стати справжніми хітами.

Razer, заснована у 2005 році, швидко здобула популярність завдяки своїм ігровим аксесуарам. Після публічного розміщення акцій у 2017 році, компанія знову стала приватною у 2022 році.