Компанія Adobe оголосила про придбання платформи Semrush за 1,9 мільярда доларів у готівці. За умовами угоди, Adobe заплатить 12 доларів за акцію, а завершення угоди очікується в першій половині 2026 року. Після оголошення про угоду акції Semrush зросли на понад 70%, тоді як акції Adobe впали приблизно на 2%.

Semrush, яка була заснована в 2008 році, пропонує інструменти для пошукової оптимізації і вже обслуговує таких великих клієнтів, як TikTok. Компанія вийшла на біржу в 2021 році, а останні торги акцій закрилися на рівні 6,76 доларів.

Представник Adobe зазначив, що Semrush надає важливі інструменти для маркетингу, що допоможуть брендам залучати нових клієнтів у епоху штучного інтелекту. “Видимість бренду змінюється завдяки генеративному AI, і бренди, які не використовують ці нові можливості, ризикують втратити свою актуальність і доходи”, – сказав президент підрозділу цифрових технологій Adobe Аніл Чакраварті.